Kampania społeczna „Fajnie być tatą”

Zapraszamy do zapoznania się z nową kampanią społeczną dedykowaną ojcostwu „Fajnie być tatą” organizowaną przez Fundację Mamy i Taty. Kampania skierowana jest do mężczyzn, aby zwrócić ich uwagę, że ojcostwo jest najważniejszą rolą jaką mają podjąć w życiu. Badania wskazują, że mężczyźni odkładają zawarcie związku małżeńskiego, a następnie zwlekają z podjęciem decyzji o posiadaniu dziecka, ponieważ obawiają się utraty wolności i obecnego statusu pozwalającego im cieszyć się niezależnością. Są przekonani, że ojcostwo ciągnie za sobą obowiązki, które odbiorą im tę swobodę.

Innym argumentem, którym uzasadniają taką decyzję są kwestie finansowe – mają wątpliwości, czy posiadają wystarczające środki finansowe, żeby zapewnić dziecku wszystko, czego będzie potrzebowało, a przy okazji nie spadnie poziom życia obecnej rodziny.

Kolejnym problemem jest istniejące w społeczeństwie przekonanie, że model „2+2″ jest najlepszym z możliwych. Decyzja o kolejnym dziecku pociągnie za sobą konieczność nowej organizacji życia rodzinnego oraz będzie ono bardzo kosztowne.

Z drugiej strony, obecni ojcowie twierdzą, że posiadanie dziecka przyniosło im niezwykły potencjał wartości i emocji: miłości i szczęścia, dumy, satysfakcji i radości.
Jest wyzwaniem, przygodą i celem życia.

Kampania Fundacji Mamy i Taty pokazuje ojcostwo jako przygodę dla prawdziwych mężczyzn. Spoty promujące kampanię od 7 stycznia będą emitowane w telewizji i radiu.

Źródło: Materiały prasowe Fundacji Mamy i Taty

Post navigation